Monday, October 26, 2009

mereka juga ingin normal

lokasi : bus stop - tanah merah
waktu : 530 pagi

dia : akak nak balik kemane ni?
saya : akak nk balik ke XxX
dia : kat mana tuh?
saya : kt jalan on the way nk pegi Zzz
dia : ooo..tau2..
saya : rumah kat mana ni?
dia : kat belakang Caltex nun..
saya : tunggu sape ni pagi2?
dia : tunggu kawan dari KL.die telefon sruh datang ambik dia kat sini..
saya : ooo..dari pukul berapa lagi tunggu ni?
dia : pukul 11 malam
saya : balik la rumah dulu,lama kena tunggu..tak sampai2 pon kawan..
dia : eh,takpe2..nanti sampaila die..

pon3x..ayah dah sampai..bukan kawan dia k..huhu..

dalam kereta..

ayah : laa..kenapa tegur dia?tak takut ke?
saya : die tak kacau orang kot.takpela,saje nk tau kenapa die selalu datang kt stesen bus atau tempat bus berenti..kalo ade bus,ade la muke die,pkai hensem2 plak tuh..
ayah : yela tapi awak tu anak dara,kang die culik,baru tau takot..
saya : hehehe...

13 comments:

kittermint said...

ooo baru paham, dia enggak normal ya? mesti dia pernah tunggu sum1 kat situ sampai jadi macam tu kan.kasihan

limauais said...

@kak ryn:yep2..tu la,kesian betol..sape la yg buat die mcamtu..

kHaiRuLdiN said...

sure ke org tu?? jeng jeng jeng

limauais said...

@abg deng:erk..nmpak ade kaki rsnye aritu..rsnye laa..haha..

Bijen M. said...

dia pggil ko kakak?
wow.
matangnye kau.
wahaha.

limauais said...

@bijen:dari segi pemikiran,ak matang lg kot dri die..so,kol me kakak k..hahaha..

Bijen M. said...

yerla kakak wani.
huahuahua.

kuyam said...

wani..ni sal hape?
bkn far... kan?
hehe XD

limauais said...

@bijen:haha..bagus2 adik bijen..

@kuyam:erk..bukanlah..ni psal org gila tanah merah..hahaha..

kita said...

ko yg mana satu? hak hak...

limauais said...

@mustaqim:erk..cemane ko smpai kt sni?

kelkatu^mabuk said...

Jap2.. die tunggu situ dr mlm sampai lah 5.30 pagi? sorg2? gile x busan ke? bek gi mekdi.. -____-"

limauais said...

@adam:aah..smpai pg.sorang kot..sori adam,kt situ xde mekdi.kepsi ade kot..