Sunday, October 26, 2008

sEsI SUaikeNaL

ingin sekali saya mgintroducekan diri saya ini sebelom menulis lebih byak post..

hal ini kerana saya ada mendengar pepatah yang mengatakan "kalau tak kenal,maka tak cinta,kalau tak cinta maka menyampah"..

nama timangan dalam cenel : limauais
cos : EE
batch : same ngan Bel
tinggi: rendah ckit je dari adam
saiz slipar: same saiz ngan SMALLFOOT
perwatakan:pendiam,pemalu,very nubs,mudah kene sekem

sekian sesi suaikenal dari saya..
maklumat yang lebih lanjut trpaksa dirahsiakan demi menjaga ketenteraman hidup saya kerana saya tidak sepemes shaqifah,tidak secun dekni + bel +jo,tidak sekretip yap+abg alim+adam+kuat dll dan banyak lagi perkara saya tidak se_____ [isi tempat kosong dgn jwapan yg betol] orang lain..

sekian,trimas..

3 comments:

Bijen M. said...

"saya tidak sepemes shaqifah,tidak secun dekni + bel +jo,tidak sekretip yap+abg alim+adam+kuat dll"
ko pnh dgr xfresh x?..
kitorang tak HOT..
tapi kitorang KOOL..
hahaha..

Anonymous said...

rendah diri kaw2... huhu~

limauais said...

@bijen : haha..masalahnye saya tidak kool sangat seperti to0thEw n the geng

@abg sogeking : yaa..saya memang seorang yang merendah diri,sesuai dengan ketinggian saya..upss..