Sunday, October 26, 2008

aaaaaaaaaaaaaaaaaa....

saya ingin meminta maaf kerana terlalu lambat memberi link blog saya kepada anda-anda sekalian.
aaaaaaa.....saya telah terdelete blog yang telah saya buat beberapa minggu yang lepas..
nk aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sekali lagi..

okey,cool downn..tarik napas,hembus balikk..
daahh...

sebenarnya saya teringat janji[scamkah?] dengan asam untuk membuat satu blog dan menjadikan beliau sebagai sifu saya..rasanya asam juga sudah melupakan janji saya ini..

tambahan pula,saya merasa sangat cemburu dengan yap,abe deng,abg alim,asam,kuat,bali,abi dan lain2 kerana mereka mempunyai sebuah blog yang cemerlang..
dan saya fikir saya juga perlu membuat langkah pertama[stepone] dengan menjadikan mereka2 sebagai sumber inspirasi saya untuk menulis blog...

untuk itu,saya ingin meminta tunjuk ajar dari otai2 blog sekalian untuk membantu saya menghasilkan sebuah blog yang wel`dan..

p/s:blog ini dihasilkan special untuk budaj2 cenel #july06..(^^,)

No comments: