Friday, July 3, 2009

ditagged oleh rumet

akhirnya rumet saya,kuyam dah ade blog..
sebab tu 1st time org tagged die,die plak tagged sy blik..
baeknye rumet..haha..

Apa perasaan anda sekarang?
blur sbab mata masih mgantuk

Saya tak suka ..?
muka saya time bgun tidoo..burukk..

Saya nak makan..?
sarapan pagi...tersangatlah kebulur skang..

Handphone saya adalah sebuah?
alarm utk kejutkan bgun pagi2

Jika boleh putarkan masa?
tolong offkan alarm enset saya..tenkiu z_z

Impian saya?
nk jadi mcam Cinderella.boley?(muka x cantik,berangan lebey2 je..)

Saya harapkan?
cinderella tuh xde kakak and mak tiri..(senang2 buat fairy tale sndirik ah)

Haiwan yg saya tak suka?
haiwan yg menularkan virus H1N1..xmau sebut kt sini..shhh..

Saya pada 10 tahun akan datang?
masih nmpak muda (tlg la percaya..)

Saya pernah bercinta sebanyak?
bercinta dgn sape ni?

Saya suka pada?
spongebob kesayangan saya..

Kawan² saya?
sume comey2 terutamanya rumet saya..pewiitt..

Pernah dikhianati?
hah???

Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
u jump,i laugh..hahaha..

Senaraikan 6 orang untuk ditag
1.rasa
2.malas
3.nak
4.tagged
5.sape
6.sape


p/s:sori rumet,sy jawab soklan x ikot susunan (*_*)

2 comments:

kuyam said...

hehehe..xpe xikot susunan pown.bkn kne tdakan dsiplin ke ape.comel aje kamu neh.kih3

limauais said...

@kuyam:ngeh3..jgn puji lebey2..kembang nih..haha..