Thursday, August 20, 2009

bacaan orang dewasa sahaja


saya ditag oleh zureen si budak kecik sebab die kate saya xde keje..
agak memboringkan..jangan baca..

Sila ceritakan 15 perkara yang orang x tau pasal awak dari awak kecik2 dulu sampai sekarang. Seterusnya, sila tag 5 org rakan awak pula.Terima kasih.


1.mase umur 2 taun,pernah jatuh dari tgkap tapi x cedera pon..ajaib kan..

2.mase darjah satu,saya membiarkan diri saya dibuli oleh seorang anak cikgu yg kejam..die pecahkn pencil box plastik saya T_T

3.xpenah pegi tadika tp mase umur 6 taun,masok Darjah 1 kt skolah tempat ayh mengajar..pastu umur 7 taun,masok Darjah 1 skali lagi..

4.pernah menabung sampai penuh satu botol bedak tapi hasil tabungan abes dgn sekejapnye sbab digunakn utk beli aiskim ala2 cornetto rm1 tiap2 ari

5.masa parent pegi mekah dulu,nenek yg simpan duit saku sekolah utk adik-bradik..sy yg jahat penah curik2 amek singgit due..

6.kat rumah TERsangatlah garang dengan adik2 tapi mereka still sayang saya..hehe

7.suka sendawa kuat + gelak kuat2 smpai xingat dunia

8.selalu prasan diri msih lagi mude >.< (ayat xleh blah)

13.xpandai bersolek dan bergaya

14.suke pkai baju kurung time pegi lectures sbab xpyah susa2 nk iron..pemalas..

15.save the last for the best..miahaha..

kan saya dah kate tag ni membosankan..nk bace jugak..aisehhh..degill..

mangsa-mangsa seterusnye :
1.yap
2.amal
3.cixdia
4.bali
5.teng

-setel-

5 comments:

c i x d i a said...

adeih
kena tag lagii;..
haishh.

kuyam said...

uiks ahjumma..xmembosankan lah..sgt fun bce post ni..wahhh..pnh curik2 duit wang saku ya!hehe

z.a.z said...

"7.suka sendawa kuat + gelak kuat2 smpai xingat dunia"

yeke wani? tak penah dengar lak...
ko lagi sopan dari aku tauuu...hehe

hey kuyam, bile lagi ko nk wat tag ni haa???

limauais said...

@cixdia:hehe..buat jgn x buat..bkan slalu nk kn tag..haha..

@kuyam:saya budak jahat dulu T_T

@zureen:uit..xpercaya ke?try tny fidat.kami sendawa style same..haha..

p0pc0rn said...

sep bek jmp abe yap die..sbb tu da baik skrg..kan3???