Sunday, November 9, 2008

YaP yang kami sayangi

salam..
saya turut tergerak hati untuk post sumtin untuk yap selepas membaca post teng aka wadefak..
[teng hampir membuatkan saya menangis]

yap yang saya kenali selama ini seorang yang sangat baik,very spotim,x kedekut ilmu,pandai amek ati,sayang kawan2,mesra,dan byak lagi la..
yap merupakan diantara yang terawal saya kenali dalam cenel #july06..
dari seorang yang super multiple nubs tentang mirc,yap telah mentransformkan diri saya kepada just nubs only..(org laen sperti aalim & others trut membantu)

walaupun saya tidak sempat lepak bersama yap dan yang lain2 di mekdi pada malam yang disebutkan oleh teng,namun saya cukup memahami bagaimana perasaan yap..
sape yang tak sedeh kalo terpaksa tinggalkan member yang selalu menjadi teman mapley,teman stadi,teman mekdi,teman lepak,teman mghacker..walaupun cuma satu sem je yap intern,tapi satu sem itu cukup lama bagi kitaorg especially dak2 cenel july06..

kepada kawan2 #july06,same2 la kita mendoakan yap sukses semasa intern & dia tidak akn melupakan kite disini..

kepada to0thEw,selalu la kontek yap 6ti time die intern..hehe..

seriously saya tak dapat panjang2,takot basah latop..huhu..

sebelom berpisah,ingin saya tujukan sebuah lagu special untuk yap


Renungan Terakhir


Sebelumnya kau pergi
Renunglah ku di sini
Kerna mungkin terjadi
Kita takkan bersua lagi
Anggaplah pertemuan ini
Mungkin yang terakhir
Dan tak usah
Kita kesali
Atas apa yang terjadi

Banyaknya pengorbanan
Telah ku pertaruhkan
Mungkin tiada bermakna
Telah banyak mengguris rasa
Untuk itu maafkanku
Kiranya menggangu ketenangan
Dalam hidup mu yang tak perlu kehadiranku

( korus )
Dugaan...
Inikah dugaan untukku
Hujungnya yang tak seindah mimpi
Hanyalah igauan ngeri
Kau yang pernah ku rindu
Mudahnya berlaku
Mengapa begitu
Berubah layu
Aku menerima
Salam perpisahan
Segalanya sebagai ingatan
Biarlah impian kan berlalu dengan mu

yap,all da best for da final & keje leklok time intern nanti..pas intern bleh r banje kitorg yek..(^^,)

13 comments:

wadefak said...

naisli dan limauais :)

Anonymous said...

all the best..
at least limauais bleh lagi jumpa yap..

Anonymous said...

pergh wani~ sampai nangis2.
mesti byk pengorbanan yap nih..
dahsyat...

badminton jom?

Anonymous said...

scam a sume neh

Anonymous said...

bali

Anonymous said...

eh typo lak..wel dan wani..
harhar..

Half said...

er... sape ni eh?

maikel said...

post yg menarik...
aku pon naek sebak baca...

Bijen M. said...

wahh wahh..
post berbaur sebak..
suasana cukup pilu ditambah soun efek yang cukop mantap memang membawa impak..
T.T

limauais said...

@kacak aka teng : tq teng..wel dan 2 u too coz bgik semangat nk buat post ni..

@abg aalim : all da best 2 u too..eh,lupe abg alim da nk grad next sem..

@abng sogeking : ye,saya menangis dengan teruk pada hari penghasilan post ini.pengorbanan yap tidak dapat dinilai..swimming jom?(bwak pelampung itik skali ye)

@yap : semua ini bukanlah skem semata-mata

@bali:typo anda dimaafkan..tq for that praise..

@half:jika anda join cenel #july06 dan membaca post sbelom ini,anda akan mengenali siapakah saya..

@asam : tq maikel for da komen..nak tisu buat kesat air mata,bleh mintak dgn bayran RM1 sepeket.

@bijen :trimas bijen..anda digalakkan juga membuat post special untuk yap..

beLLe said...

wahhh..nk tumpang sedeyh untk yap jugakkk~
rindu yap nxt sem!!

Anonymous said...

melebih2 a korg..

kHaiRuLdiN said...

erk.. tribute utk aku xdak ke?? huuhu!~