Sunday, February 7, 2010

KOSMO memang mantap

tajuk muka depan KOSMO hari ini,6 Februari 2010


"Seluar dalam Saiful gamatkan mahkamah"
  • Seluar dalam Saiful jenama Levi's saje nk tnjuk suar dalam die branded
  • Saiful tidak berak dua hari selepas diliwat ade org x berak 5hari sbb semelit

persoalan tentang kes liwat Anwar Ibrahim
#adakah ini hanyalah satu konspirasi politik?
#kenapakah Saiful tidak berupaya untuk melawan Anwar yg lebih tua daripadanya ketika diliwat?
#kenapa Saiful masih lagi berjumpa dengan Anwar dan bersetuju untuk tidak meletak jawatan selepas diliwat?
#apakah motif sebenar di sebalik kejadian ini?

2 comments:

Amin Baek said...

61:Siapa yang membantahmu dalam hal ini setelah engkau memperoleh ilmu,katakanlah(Muhammad)"Marilah kita panggilanak anak kami dan anak2 kamu istri2 kami istri2 kamu,kami sendri dan kamu juga kemudian marilah kita bermubahalah(121) agar laknat Allah dtimpakan kepada orang orang yang dusta.

footnote121:Mubahalah ialah masing2 pihak diantara org2 yg berbeda pendapat berdoa kepada Allah dengan sungguh2 ,agar Allah menjatuhkan laknat kepada pihak yang berdusta.Nabi mengajak utusan Nasrani Najran bermubahalah tetapi mereka TIDAK BERANI dan ini menjadi BUKTI kebenaran Nabi Muhammad s.a.w

untuk lebih clear,sila refer terjemahan al Quran sendri.Ini aku type sendri dan sumber direct dari Al Quran..tidak ada tokok tambah.cuma ada dshortform2 je..kitab panduan ku..kalau aku,i wont do the mubahalah thing if im the one who lie..then,let see who will be the one who "dtimpakan laknat"..saiful nampkanya sihat walfiat.anwar nampkanya juga sihat walafiat selain partinya yang kian berkecamuk..

2)apakah ini konspirasi bila nurul Izzah dan Wan Azizah masing2 bercakap mende berbeza mengenai satu soalan yang sama..di mana Anwar berada ketika itu..

Wan Azizah:dia ada mesyuarat..err..
Nurul Izzah:Dia ada bersama kami..

sila cari di youtube..

mende ini tampak mustahil..tapi aku tidak mahu melangkaui keputusan mahkamh ..biarlha mahkamah tentukan dan serahkan kesemuanya kepada Allah..

sesungguhnya yang benar pasti berdiri,yang batil pasti jatuh..

wallahuallam..

aminbaek--

limauais said...

@amin baek:tu lah,aku pon xtau sape yg salah sape yg betol..kita serahkan semuanya kpd ALLAH.ALLAH akn berada di sisi orang yg benar..